Go¶ci Online: 4
Brak U¿ytkowników Online
Zarejestrowanch Uzytkowników: 947
Nieaktywowany U¿ytkownik: 2529
Najnowszy U¿ytkownik: ELIT Polska
|
|
Kampania spo³eczna ,,Ci¶nienie na ¿ycie” ma u¶wiadomiæ Polakom, jakie ryzyko niesie ze sob± brak profilaktyki schorzeñ uk³adu kr±¿enia. Jak bowiem wynika z badania przeprowadzonego przez PBS w listopadzie 2012 roku "Nadci¶nienie têtnicze - czy wiemy o nim wszystko?", wiele osób po piêædziesi±tym roku ¿ycia nie zamierza diagnozowaæ stanu swojego zdrowia. Co wiêcej, w¶ród badanych dominuj± z³e nawyki ¿ywieniowe oraz brak ruchu. Tymczasem z danych Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego wynika, ¿e choroby uk³adu sercowo-naczyniowego odpowiadaj± za wiele zgonów w Polsce.
Jednym z g³ównych zadañ kampanii bêdzie przeprowadzenie 200 000 pomiarów ci¶nienia krwi. Za ka¿dy wykonany pomiar ci¶nienia zostanie przekazana z³otówka na rzecz Kliniki Zdrowego Serca w Zabrzu. Badania bêd± wykonywane w centrach handlowych, letnich i zimowych kurortach, a tak¿e podczas masowych wydarzeñ sportowych, pielgrzymek oraz na wa¿nych konferencjach. Kampania ,,Ci¶nienie na ¿ycie” zawita te¿ na uniwersytety trzeciego wieku, by przekonaæ aktywnych seniorów do regularnych badañ uk³adu kr±¿enia.
W ramach upowszechniania profilaktyki chorób uk³adu naczyniowo- sercowego i propagowania zdrowego stylu ¿ycia, organizujemy konkurs dla czytelników. Wystarczy odpowiedzieæ na pytanie :
1. Jaki powinien byæ prawid³owy wynik ci¶nienia krwi?
A. 120/80 mm Hg
C. 110/40 mm Hg
D. 150/90 mm Hg
Pierwsza osoba, która udzieli prawid³owej odpowiedzi otrzyma nagrodê – nowoczesny ci¶nieniomierz. |
Jak rybka w wodzie
Konkurs fotograficzny, skierowany do wszystkich czytelników „G³osu Tygodnika Nowohuckiego”, zorganizowany wspólnie z Parkiem Wodnym w Krakowie. Nagrodami w nim s± bilety do hali basenowej Parku Wodnego.
Aby wzi±æ udzia³ w konkursie wystarczy:
Wys³aæ do nas zdjêcie zwi±zane z k±piel±, p³ywaniem, wod±. Wa¿ne jest, ¿e musi ono mieæ min 1 MB.
Na wasze prace czekamy do koñca ka¿dego miesi±ca, prace nades³ane po pierwszym bior± udzia³ w nastêpnej edycji konkursu. Piszcie na adres gmh@o2.pl. Zwyciêzców og³aszaæ bêdziemy na pocz±tku miesi±ca. W temacie maila wpisaæ nale¿y has³o „Jak rybka w wodzie” w tre¶ci maila podaæ telefon kontaktowy. Dobrze jest napisaæ kto jest na zdjêciu lub nadaæ mu zabawny tytu³. |
|
|
|
Ten serwis u¿ywa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przegl±darki oznacza zgodê na to)
Prezentowane na stronie internetowej informacje stanowi± tylko czê¶æ materia³ów, które w ca³o¶ci znale¼æ mo¿na w wersji drukowanej "G³osu - Tygodnika Nowohuckiego".
|
Nie jeste¶ jeszcze naszym U¿ytkownikiem? Kilknij TUTAJ ¿eby siê zarejestrowaæ.
Zapomniane has³o? Wy¶lemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|