[2017.12.23] Członek zarządu zrezygnował
Dodane przez Administrator dnia 23/12/2017 10:19:39
Jak należy postąpić w przypadku rezygnacji z pełnienia obowiązków przez jednego z członków zarządu w trakcie roku?

Właściciele lokali przyjmują rezygnację i odwołują daną osobę z funkcji członka zarządu na najbliższym zebraniu właścicieli lokali. Jeśli jest potrzeba i istnieje możliwość, na miejsce odchodzącego członka właściciele wybierają innego. Uchwała właścicieli lokali w tej sprawie może być także podjęta również poprzez zbieranie głosów przez innych członków zarządu lub z upoważnienia innej osoby. Niekiedy, zwykle ze względów związanych z płatnościami (podpisywanie przelewów), ustępujący członek zarządu nie jest odwoływany z chwilą podjęcia uchwały, lecz pełni (formalnie) swoją funkcję do chwili, gdy nowy członek zarządu uzyska prawo podpisywania dokumentów w banku.
(sp)